humor àcid.

Uncategorized

CAT. És curiós que en català tinguem tantes paraules per descriure la gent emprenyadora ja sigui foteta, torracollons, empipador, molest, enutjós, feixuc, carregós, inoportú, amoïnador, enfadós, molestós o empudegador. Una quantitat de paraules la majoria de les quals, personalment, em resulten ben gracioses també.

A vegades em pregunto si els lingüistes, que creu l’imaginari popular que són persones serioses, formals i preocupades per la defensa de la llengua no se’ls escapa el riure per sota el nas quan treballen amb paraules de l’estil de tros de quòniam o capsigrany. La gent que viu per treballar, i que a més ho fa en feines on la serietat és la base essencial, riuen? És un dubte que fa temps que em plantejo, i més quan veig que el temps d’entrar al mercat laboral s’acosta a passos molt més ràpids del que m’hauria imaginat, perquè realment no m’agradaria acabar sent una d’aquestes persones grises que hom veu vagant pels transports públics de la capital.

Sigui com sigui, la intenció del post (i tot el rollo conseqüent) era només per penjar un vídeo que m’ha passat la meva mare i que, tot i semblar una mica friki, és força graciós. Si més no, que serveixi per a que les persones que ens acostem a aquesta temuda vida laboral suposadament grisa (bé, jo el futur el veig més aviat negre) puguem continuar rient.

Ah, i lo d’emprenyador és, evidentment, pel personatge del vídeo, que ja m’ho explicareu si no us vindrà de gust fer-vos un suc de taronja en acabar.

ENG. I feel like drinking orange juice after watching this video! However, I still consider myself as an annoying person. Luckily, the human juice has not been invented. Yet.


Leave a Reply

