The frame journal.

català, english, photography

ENG. As it seems everything is nicer when it comes with a frame, this is my personal  journal of a spring sunday at home.

CAT. Com que tot és més bonic quan està dins un marc, vaig decidir enmarcar jo mateixa un típic diumenge primaveral en forma de diari:

Here comes the sun. This is how the day started, having breakfast in the terrase.

El dia va començar amb un esmorzar a la terrassa acompanyada pel sol.

After that I took a look to this mountains called Cadí, one of my favourite places on Earth.

Després vaig observar, per enèssima vegada, la Serralada del Cadí, que tothom sap que és un dels llocs més bonics del món.

As everybody should know, I felt so happy when I saw the first spring signs that I suddenly started to whistle La primavera.

Com tothom ja hauria de saber a hores d’ara vaig posar-me molt conteta quan vaig veure els primers signes primaverals. Tant, que em vaig posar a xiular La primavera (sort que no em va sentir ma mare…)

I rested a bit in the sofa with my friend Milou

Vaig descansar durant una estona amb el meu amic Milou

… and I decided that blue walls are cool.

… i vaig decidir decidir que les parets blaves són xaxis.

Starting again, I even had to wear sunglasses for a while!

Començant altre cop, fins i tot vaig haver de posar-me les ulleres de sol…

So I started to wonder which form does this cloud look like, and I could only think of a worm. Yes, my creativity really sucks sometimes.

Així que vaig dedicar a pensar a què s’assemblava a aquest núvol i, mancada de creativitat, vaig arribar a la conclusió que només semblava un cuc.

Then somthing made me smile, this trees should totally appear in fairytales!

Vaig veure aleshores arbres que es mereixen aparèixer a contes, relats i històries de por.

I wasn’t alone at all doing all this crazy thing. My not anymore little dog was there and I’m sure he wanted to be in the picture. His name is Mau, despite some good friends keeps on calling him Gato (which means literally Cat…yes, weird).

Durant tota l’estona que estava fent coses estranyes no estava sola, sinó el meu gos que ja no és petit va acomanyar-me, i estic segura que també volia sortir a la foto. Es diu Mau, tot i que algunes bones amigues segueixen dient-li, per algun estrany motiu, “Gato”

Even myself wanted to be in a frame! Am I a museum piece? Há. I wish.

Fins i tot jo volia estar dins el marc. Sóc llavors una peça de museu? Já. Què més voldria!

2 thoughts on “The frame journal.

Leave a Reply

