un-Genève.

català, english, photography, trips

ENG. Having spent this last weekend in Genève (Switzerland) made me realized how much I miss european cosy cities. This are only a few randomn pictures I took, which doesn’t necessarily describe the city. This is only a few that come now, waiting the photoguide to come someday and also waiting for new cities to include to this album as well!

CAT. Havent passat aquest últim cap de setmana a Ginebra (Suïssa) m’he adonat de lo molt que m’agraden les ciutats europees “mones”. Aquesta és una petita mostra de les fotos que n’han sortit, tot i que no descriuen precisament la ciutat, sinó que són més aviat moments instantanis. Són, doncs, un avanç del que serà algun dia una altra de les guies fotogràfiques que tinc pendents, mentre espero per poder incorporar noves ciutats al meu mapa personal!

One thought on “un-Genève.

  1. oh! No! el meu conill s’ha escapat i ha marxat a Ginebra! Ja deia jo que feia dies que no el veia. Jajajja. Es clavat si no fos per les orelles marrons xD

Leave a Reply

